Kiezen voor mijn favoriete publiek!

Ik mag me van mezelf richten op mijn favoriete publiek en daarmee mijn “calling” neer zetten in de wereld. Deze keuze is een grote opluchting, brengt mij in mijn kracht en geeft duidelijkheid naar buiten.

Wat een ontdekkingen weer de afgelopen tijd! Sommige inzichten zijn nieuw en andere eigenlijk niet, maar soms ervaar ik ze wel zo. Blijkbaar omdat ik het inzicht “vergeten” was?
Zo ben ik begonnen met een traject dat Aligned Marketing heet. Onderdeel van het aanbod van Ayla Verheijen van Shine Online. Ayla heeft een holistische manier van werken. Aligned Marketing zegt het eigenlijk al: al mijn acties gericht op de buitenwereld afstemmen op mijn innerlijke stroom, uitgelijnd met wat ik werkelijk wil brengen. Een prachtige aanvulling op mijn eigen manier van werken, dus dat past goed bij mij.

Het eerste waar we aan gingen werken was mijn ‘calling’. Dat voelt niet als een zware roeping hoor. Maar wel als mijn doel. Ik had al eerder ontdekt dat, mijn oude doel niet meer paste bij waar ik nu ben. En nu weet ik wat voor mij belangrijk is: iedereen zijn eigen waarheid laten vinden en vooral leven! Nu ben ik bezig om alles in mijn leven uit te lijnen met die wens, mijn ‘calling’.
Het heeft me werkelijk al veel gebracht. Ik heb mijn drive om mensen te veranderen los gelaten. Mijn houding kunnen veranderen naar open en uitnodigend. En zo zijn er meer dingen.

Over je richten op verwachtingen van anderen gesproken! Heel verhelderend de afgelopen tijd was het proces rond het naar buiten brengen van Helderheid.
Na een aantal gesprekken, introductiesessies en gesprekken met mensen in het werkveld van coaching en training besloot ik tot het maken van een aparte site voor Helderheid. Dat wilde ik doen omdat bleek dat mensen die mijn website bezochten, afgeschrikt werden door het “spirituele” gehalte daarvan. Mensen die mij niet kennen weten en lezen niet dat ik het aardse en spirituele prima met elkaar kan verbinden en dat daar juist prachtige dingen uit voortkomen. Zoals Helderheid bijvoorbeeld ;).
Maar steeds weer kon ik de teksten voor die site niet schrijven, lukte het niet om beelden en kleuren echt uit te kiezen. Degene die de site zou maken kwam er ook niet ver mee. Er zat helemaal geen stroom in!

Totdat ik, ter voorbereiding van een volgende afspraak met Ayla, mijn aantekeningen nog eens door keek. En wat zag ik staan: “wat is je favoriete publiek/klant?” En het antwoord dat ik had opgeschreven was: “mensen die hun intuïtie willen leven, die hun eigen waarheid willen vinden én eigenaarschap willen nemen voor zichzelf in alle aspecten van het leven”.

Toen ging er een zucht door mij heen… pfffffff. Dus als dat mijn favoriete publiek is….. dan hoef ik geen andere site te maken. Dan ga ik mijn favoriete klanten aanspreken via mijn Spirit in Sense-site. Zo kan ik ze prima aantrekken. Al die andere mensen, naar wiens verwachtingen ik me wilde richten, horen niet tot mijn favoriete publiek! En dat inzicht gaf zoveel ruimte! Dus de site is weer aangepast aan dit nieuwste inzicht!!!